czw., 22 lut
|Google Meet
Czarny Łabędź, czyli zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne
Termin i lokalizacja
22 lut 2024, 09:00 – 14:00
Google Meet
Zapisz się
Szkolenie należy do pakietu Certyfikat Lidera
PROGRAM SZKOLENIA
1. Czym jest Czarny Łabędź i sytuacja kryzysowa w zarządzaniu zespołem w uczelni:
a. dynamika kryzysu,
b. dwie kluczowe formy kryzysu,
c. konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla zespołu i Lidera,
d. gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika.
2. Skuteczna i motywująca komunikacja w sytuacji kryzysowej:
a. struktura wystąpienia informacyjnego – kiedy i w jaki sposób przekazywać informacje zespołowi,
b. jakie informacje przekazywać – wybór rodzaju i zakresu komunikatu do zespołu w kontekście sytuacji kryzysowej i nagłych zmian,
c. 5 zasad informowania pracowników w sytuacji kryzysowej,
d. 5 słów zakazanych i najczęściej popełniane błędy podczas przekazywania informacji,
e. budowanie postawy sprzyjającej zmianie i komunikowanie korzyści płynących ze zmiany.
3. Trudne sytuacje w kryzysie:
a. procedura reagowania na obawy i negatywne emocje pracowników,
b. procedura reagowania na narzekanie pracowników,
c. procedura reagowania w sytuacji paniki pracownika,
d. struktura wystąpienia kryzysowego.
4. Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:
a. konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,
b. kontrola własnych emocji,
c. profilaktyka pojawienia się paniki u Lidera,
d. 5 technik antystresowych do codziennego stosowania,
e. 2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji.
5. Podsumowanie szkolenia:
a. Kluczowe zasady zarządzania zespołem w kryzysowej sytuacji.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem w trudnej sytuacji. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników i zmianom, które nastąpią po doświadczeniu kryzysu u kierownika i członków zespołu. Ponadto omówiona zostanie efektywna komunikacja z pracownikami w sytuacji kryzysowej, reagowanie w trudnych sytuacjach oraz sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego.
Adresaci:
• Kadra kierownicza.
• Liderzy zespołów.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska