top of page
Czarny Łabędź, czyli zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
Czarny Łabędź, czyli zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej

wt., 15 lip

|

Google Meet

Czarny Łabędź, czyli zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej

Cena: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Termin i lokalizacja

15 lip 2025, 09:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 1 lipca 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.


Promocje nie łączą się!



Szkolenie należy do pakietu Certyfikat Lidera


Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem w trudnej sytuacji. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników i zmianom, które nastąpią po doświadczeniu kryzysu u kierownika i członków zespołu. Ponadto omówiona zostanie efektywna komunikacja z pracownikami w sytuacji kryzysowej, reagowanie w trudnych sytuacjach oraz sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Czym jest Czarny Łabędź i sytuacja kryzysowa w zarządzaniu zespołem w uczelni:

    1. dynamika kryzysu,

    2. dwie kluczowe formy kryzysu,      

    3. konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla zespołu i Lidera,

    4. gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika.

  2. Skuteczna i motywująca komunikacja w sytuacji kryzysowej:

    1. struktura wystąpienia informacyjnego – kiedy i w jaki sposób przekazywać informacje zespołowi,      

    2. jakie informacje przekazywać – wybór rodzaju i zakresu komunikatu do zespołu w kontekście sytuacji kryzysowej i nagłych zmian,      

    3. 5 zasad informowania pracowników w sytuacji kryzysowej,      

    4. 5 słów zakazanych i najczęściej popełniane błędy podczas przekazywania informacji,      

    5. budowanie postawy sprzyjającej zmianie i komunikowanie korzyści płynących ze zmiany.

  3. Trudne sytuacje w kryzysie:

    1. procedura reagowania na obawy i negatywne emocje pracowników,      

    2. procedura reagowania na narzekanie pracowników,      

    3. procedura reagowania w sytuacji paniki pracownika,      

    4. struktura wystąpienia kryzysowego. 

  4. Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:

    1. konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,      

    2. kontrola własnych emocji,      

    3. profilaktyka pojawienia się paniki u Lidera,      

    4. 5 technik antystresowych do codziennego stosowania,      

    5. 2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji. 

  5. Podsumowanie szkolenia:

    1. Kluczowe zasady zarządzania zespołem w kryzysowej sytuacji.



Adresaci:

  • Kadra kierownicza.

  • Liderzy zespołów.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page