top of page
Doręczenia elektroniczne w uczelniach - przepisy przejściowe
Doręczenia elektroniczne w uczelniach - przepisy przejściowe

śr., 22 sty

|

Google Meet

Doręczenia elektroniczne w uczelniach - przepisy przejściowe

Cena: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Termin i lokalizacja

22 sty 2025, 09:00 – 13:30

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 10 stycznia 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Podstawowe zasady i sposoby doręczania pism w ogólnym postępowaniu administracyjnym

  2. Ogólne założenia ustawy o doręczeniach elektronicznych

    1. publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, publiczna usługa hybrydowa

    2. adres do doręczeń elektronicznych, skrzynka do doręczeń

    3. kalendarz wdrażania doręczeń elektronicznych

  3. Zasada efektywności doręczeń

  4. Zasady i warunki korzystania z ePUAP w ogólnym postępowaniu administracyjnym w okresie 19.12.2023 r. – 30.09.2029 r.

    1. art. 147 ustawy o doręczeniach elektronicznych – zasada równoważności doręczania korespondencji w okresie przejściowym

    2. przypadki i warunki obligatoryjnego korzystania z ePUAP i PURDE

    3. przypadki i warunki fakultatywnego korzystania z ePUAP i PURDE

  5. Zasada równoważności doręczania korespondencji za pomocą ePUAP i PURDE w okresie przejściowym 1.01.2024 r. – 31.12.2025 r. (zmiany wynikające z grudniowej nowelizacji ustawy o doręczeniach elektronicznych)

    1. przypadki i warunki obligatoryjnego korzystania z ePUAP i PURDE

    2. przypadki i warunki fakultatywnego korzystania z ePUAP i PURDE

  6. Doręczanie pism w postaci papierowej w okresie przejściowym 1.01.2024 r. – 31.12.2025 r.

  7. Zmiana hierarchii doręczeń w k.p.a.

  8. Obowiązki organów administracji publicznej w zakresie doręczeń

  9. Dowody doręczeń elektronicznych (wysłania, otrzymania, techniczne).

  10. Przekształcanie pism w postaci papierowej na pisma w postaci elektronicznej w okresie przejściowym 1.01.2024 r. – 31.12.2025 r.

  11. Zasady doręczenia pism za pomocą art. 393 k.p.a. (doręczenie wydruku z dokumentu elektronicznego) a publiczna usługa hybrydowa.

  12. Analiza wybranych przypadków z orzecznictwa sądowego.



Trener: dr hab. Agnieszka Skóra

Udostępnij

bottom of page