pon., 02 gru
|Google Meet
Efektywne zarządzanie czasem i własną pracą w biurze uczelni
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne
Termin i lokalizacja
02 gru 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
PROGRAM SZKOLENIA
1. Na czym polega zarządzanie czasem w dziekanacie i sekretariacie uczelni wyższej?
a. specyfika pracy w biurze uczelni a efektywne zarządzanie czasem,
b. najczęściej popełniane błędy.
2. Analiza czynników blokujących:
a. dlaczego nie jestem dobrze zorganizowany?
b. autoanaliza uczestników.
3. Podejmowanie decyzji, planowanie i wyznaczanie priorytetów w pracy:
a. jak podejmować szybkie i trafne decyzje w kontekście stale zmieniających się priorytetów i wielozadaniowości?
b. zasady i narzędzia efektywnego zarządzania czasem w biurze uczelni:
• reguła 60/40,
• zasada Pareto,
• technika ABC,
• matryca Eisenhowera,
c. 3 skuteczne techniki zarządzania czasem w biurze uczelni,
d. dobre praktyki w zarządzaniu czasem w biurze.
4. Formułowanie efektywnych celów zawodowych:
a. indywidualne, kluczowe cele krótko i długoterminowe,
b. 7 kryteriów dobrze określonego celu zawodowego podnoszące efektywność organizacji pracy.
5. Żeby chciało się chcieć:
a. sposoby na wzmocnienie wewnętrznej motywacji do wprowadzenia nowych umiejętności w życie zawodowe,
b. stworzenie Proaktywnej Mapy Motywacji do wprowadzenia zmiany.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska