wt., 20 lut
|Google Meet
Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
20 lut 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości i umiejętności pracowników uczelni jak komunikować się, wspierać i pracować ze studentami w kryzysie psychicznym.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Jak możemy rozpoznać, że student jest w kryzysie psychicznym?
a. czym jest kryzys psychiczny?
b. rodzaje i źródła kryzysów psychicznych u studentów,
c. jak funkcjonuje mózg studenta w takich sytuacjach,
d. etapy kryzysu psychicznego.
2. Wsparcie i praca ze studentem w kryzysie psychicznym:
a. jak rozmawiać ze studentem w kryzysie psychicznym,
b. reakcja empatyczna,
c. struktura rozmowy ze studentem,
d. słowa kluczowe, sformułowania i reakcje, których należy unikać, dostosowanie mowy ciała,
e. praca ze studentem w kryzysie psychicznym – ograniczenia i możliwości studenta,
f. budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu.
3. Reagowanie na silne emocje studenta w kryzysie:
a. technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta,
b. analiza najczęściej pojawiających się błędów w reagowaniu na silne emocje studenta,
4. Podsumowanie szkolenia:
a. zebranie kluczowych zasad wspierania i pracy ze studentami w kryzysie psychicznym,
b. panel pytań i odpowiedzi.
Adresaci:
• Pełnomocnicy ds. Studentów z niepełnosprawnością,
• Pracownicy BON,
• Pracownicy Biur Karier,
• Kadra dydaktyczna,
• Pracownicy administracji.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska