top of page
Konstruktywna komunikacja oparta na relacjach, czyli intensywny wstęp do Porozumienia bez Przemocy
Konstruktywna komunikacja oparta na relacjach, czyli intensywny wstęp do Porozumienia bez Przemocy

pon., 09 cze

|

Hotel Altus*** w Poznaniu

Konstruktywna komunikacja oparta na relacjach, czyli intensywny wstęp do Porozumienia bez Przemocy

Cena regularna: 880 zł netto; 1082,40 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 7 maja: - jednej lub dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu, - trzech osób i więcej otrzymają Państwo 15% rabatu. Cena nie zawiera noclegu

Termin i lokalizacja

09 cze 2025, 10:00 – 16:00

Hotel Altus*** w Poznaniu, ul. Święty Marcin 40 dojazd:, Ratajczaka 31, 61-807 Poznań, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTACJI


Promocja! Przy zgłoszeniu do 7 maja otrzymają Państwo:

- 10% rabatu przy zgłoszeniu jednej lub dwóch osób. Cena po rabacie wynosi 792 zł.* za 1 osobę

- 15% rabatu przy zgłoszeniu trzech osób i więcej. Cena po rabacie wynosi 748 zł.* za 1 osobę


Cena nie zawiera noclegu


Gwarantujemy:

- materiały i Certyfikat,

- wyżywienie (obiady, przerwy kawowe),

- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą.


Koszt noclegu ze śniadaniem:

- 290 zł - pokój 1 os. - 355 zł - pokój 2 os.


*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.



Cel warsztatów

W trakcie warsztatów uczestniczki i uczestnicy poznają sposób komunikacji, który opiera się na potrzebach własnych z uwzględnieniem potrzeb drugiej strony. Zdobędą wiedzę z dziedziny nazywania emocji oraz potrzeb, poznają wpływ słów w komunikacji oraz doświadczą świadomej komunikacji w czterech krokach.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Zapoznanie się z ideą NVC – M.Rosenberga i jego kluczowe założenia w porozumieniu.

  2. Wpływ słów na wykonywanie zadań i jakość w relacjach – komunikacja i jej bariery.

  3. Poznanie narzędzi zwiększających szanse na skuteczne porozumiewanie się, dzięki jasnemu wyrażaniu obserwacji, myśli, emocji, potrzeb czy próśb – 4 kroki do konstruktywnej komunikacji.

  4. Świadoma komunikacja czyli uważność na dialog – ćwiczenia na przykładach własnych.

  5. Informacja zwrotna najlepszą inwestycją w relację.

  6. Rozróżnienie między prośbą a żądaniem oraz rola wdzięczności w komunikacji.

  7. Zakończenie i podsumowanie.



Trener: Joanna Dembińska

Udostępnij

bottom of page