top of page
Media społecznościowe dla uczelni. Efektywne prowadzenie mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów na studia
Media społecznościowe dla uczelni. Efektywne prowadzenie mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów na studia

wt., 10 cze

|

Google Meet

Media społecznościowe dla uczelni. Efektywne prowadzenie mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów na studia

Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

10 cze 2025, 09:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 27 maja 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Cel: Wyposażenie kadry uczelni wyższej w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego prowadzenia mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych:

    1. Media społecznościowe jako źródło informacji o uczelniach wyższych dla kandydatów na studia.

    2. Statystyki dotyczące SM (ilość użytkowników, średni wiek, ilość czasu spędzanego, czas skupienia).

    3. Przegląd popularnych platform social media (Facebook, Instagram, TikTok, newsletter, podcast).

      • Instagram i Facebook:

        • Algorytm - co lubi, a czego nie?

        • Formaty publikacji, ich rola i zastosowanie (posty, reels, stories itd.)

        • Przygotowanie profilu - jakie informacje powinny się znaleźć.

        • Fanpage, a konto firmowe w Meta Business Suite.

        • Planowanie publikacji treści w Meta Business Suite.

  2. Budowanie marki uczelni w mediach społecznościowych

    1. Budowanie marki uczelni wyższej - jak do tego podejść?

    2. Określenie grupy docelowej i dostosowanie komunikacji do jej potrzeb.

    3. Określenie celów obecności uczelni w mediach społecznościowych.

    4. Strategia komunikacji dla uczelni:

      • Misja i wizja.

      • Filary komunikacji.

      • Określenie grupy docelowej i dostosowanie komunikacji do jej potrzeb. Omówienie pokolenia Z (przykłady firm z tą samą grupą docelową).

      • Mapa empatii.

      • Jakie problemy rozwiązujemy?

      • Cele i sposoby ich mierzenia.

      • Kanały komunikacji.

      • Charakter, osobowość i język marki.

      • Analiza konkurencji.

      • Wyróżniki w social mediach.

      • Wartość jaką przekazujemy.

      • Gdzie kierujemy grupę docelową?

      • Postępowanie w przypadku kryzysu.

  3. Podstawy grafiki i video:

    1. Spójny graficznie wizerunek marki (kolory, fonty, elementy graficzne, zdjęcia).

    2. Pięć podstawowych zasad projektowania graficznego.

    3. Wykorzystanie narzędzi online do tworzenia atrakcyjnych grafik (Canva).

    4. Rozmiary grafik i ich przeznaczenie (post, karuzela, zdjęcie w tle, stories).

    5. Najważniejsze zasady tworzenia video (reels, shorts, tiktok).

  4. Praktyczne aspekty prowadzenia mediów społecznościowych:

    1. Czym jest content marketing?

    2. Konstrukcja dobrego posta.

    3. Lejek marketingowy na przykładach.

    4. Sposoby aktywizacji odbiorców, linie tematyczne i pomysły na treści.

    5. Rodzaje treści w zależności od celu.

    6. Legalny i angażujący konkurs w social mediach.

    7. Reklama w mediach społecznościowych.

    8. Współpraca z influencerami i studentami.

    9. Statystyki - jak je analizować i na co zwracać uwagę.

    10. Narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi.

  5. Podsumowanie i pytania:

    1. Podsumowanie najważniejszych zagadnień szkolenia.

    2. Odpowiedzi na pytania uczestników.


Dodatkowe materiały:

  • Lista przydatnych narzędzi do zarządzania social mediami.

  • Prezentacja PDF.


Metody szkolenia:

  • Wykład

  • Prezentacja multimedialna

  • Praktyczne przykłady

  • Czas na zadawanie pytań


Uczestnicy: Pracownicy uczelni wyższej zaangażowani w promocję uczelni i rekrutację studentów.



Trener: Łucja Dyła

Udostępnij

bottom of page