wt., 10 cze
|Google Meet
Media społecznościowe dla uczelni. Efektywne prowadzenie mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów na studia
Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
10 cze 2025, 09:00 – 14:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 27 maja 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Cel: Wyposażenie kadry uczelni wyższej w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego prowadzenia mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów.
PROGRAM SZKOLENIA
Wprowadzenie do mediów społecznościowych:
Media społecznościowe jako źródło informacji o uczelniach wyższych dla kandydatów na studia.
Statystyki dotyczące SM (ilość użytkowników, średni wiek, ilość czasu spędzanego, czas skupienia).
Przegląd popularnych platform social media (Facebook, Instagram, TikTok, newsletter, podcast).
Instagram i Facebook:
Algorytm - co lubi, a czego nie?
Formaty publikacji, ich rola i zastosowanie (posty, reels, stories itd.)
Przygotowanie profilu - jakie informacje powinny się znaleźć.
Fanpage, a konto firmowe w Meta Business Suite.
Planowanie publikacji treści w Meta Business Suite.
Budowanie marki uczelni w mediach społecznościowych
Budowanie marki uczelni wyższej - jak do tego podejść?
Określenie grupy docelowej i dostosowanie komunikacji do jej potrzeb.
Określenie celów obecności uczelni w mediach społecznościowych.
Strategia komunikacji dla uczelni:
Misja i wizja.
Filary komunikacji.
Określenie grupy docelowej i dostosowanie komunikacji do jej potrzeb. Omówienie pokolenia Z (przykłady firm z tą samą grupą docelową).
Mapa empatii.
Jakie problemy rozwiązujemy?
Cele i sposoby ich mierzenia.
Kanały komunikacji.
Charakter, osobowość i język marki.
Analiza konkurencji.
Wyróżniki w social mediach.
Wartość jaką przekazujemy.
Gdzie kierujemy grupę docelową?
Postępowanie w przypadku kryzysu.
Podstawy grafiki i video:
Spójny graficznie wizerunek marki (kolory, fonty, elementy graficzne, zdjęcia).
Pięć podstawowych zasad projektowania graficznego.
Wykorzystanie narzędzi online do tworzenia atrakcyjnych grafik (Canva).
Rozmiary grafik i ich przeznaczenie (post, karuzela, zdjęcie w tle, stories).
Najważniejsze zasady tworzenia video (reels, shorts, tiktok).
Praktyczne aspekty prowadzenia mediów społecznościowych:
Czym jest content marketing?
Konstrukcja dobrego posta.
Lejek marketingowy na przykładach.
Sposoby aktywizacji odbiorców, linie tematyczne i pomysły na treści.
Rodzaje treści w zależności od celu.
Legalny i angażujący konkurs w social mediach.
Reklama w mediach społecznościowych.
Współpraca z influencerami i studentami.
Statystyki - jak je analizować i na co zwracać uwagę.
Narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi.
Podsumowanie i pytania:
Podsumowanie najważniejszych zagadnień szkolenia.
Odpowiedzi na pytania uczestników.
Dodatkowe materiały:
Lista przydatnych narzędzi do zarządzania social mediami.
Prezentacja PDF.
Metody szkolenia:
Wykład
Prezentacja multimedialna
Praktyczne przykłady
Czas na zadawanie pytań
Uczestnicy: Pracownicy uczelni wyższej zaangażowani w promocję uczelni i rekrutację studentów.
Trener: Łucja Dyła