top of page
Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni
Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni

wt., 03 cze

|

Google Meet

Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni

Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Cena zawiera: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Termin i lokalizacja

03 cze 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 20 maja 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych. Szczególna uwaga poświęcona będzie rozwijaniu świadomości uczestników w jaki sposób komunikować się ze studentami z innych nacji, aby budować dobrą atmosferę rozmowy i nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:

    1. 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury,

    2. określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur,

    3. znaczenie relacji społecznych czyli: dystansu społecznego, ceremonii, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.

  2. Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka wybranych profili kulturowych:

    1. Ukraina, Białoruś, Rosja,

    2. Hiszpania, Włochy,

    3. Francja, Anglia, Niemcy,

    4. Uzbekistan, Kazachstan,

    5. Kenia, Zimbabwe,

    6. Turcja,

    7. Indie,

    8. Japonia, Chiny.

  3. Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:

    1. znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta,

    2. rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.

  4. Analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studentów z innych nacji:

    1. komunikacja ze studentami z krajów arabskich i muzułmańskich,

    2. profilaktyka trudnych sytuacji,

    3. właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach.

  5. Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta zagranicznego.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page