wt., 11 cze
|Hotel Galicya w Krakowie
Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych i wymagających. Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
Cena: 1450 zł netto, 1 783.50 zł. brutto Liczba miejsc jest ograniczona! Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe) - zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu). Koszt noclegu za dobę: - 290 zł - pokój 1 os, - 310 zł - pokój 2 os.
Termin i lokalizacja
11 cze 2024, 10:00 – 12 cze 2024, 16:00
Hotel Galicya w Krakowie, Rzemieślnicza 4, 30-363 Kraków, Polska
Zapisz się
Przy zgłoszeniu 2 pracowników z tej samej uczelni otrzymają Państwo 10% rabatu od ceny szkolenia. Rabat obowiązuje przy zgłoszeniach do 19 kwietnia 2024.
Zakres Merytoryczny:
Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach wymagających emocjonalnie. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.
Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1: Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 1
- Klient agresywny | roszczeniowy | impulsywny
- Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji
- Pomocne techniki i narzędzia
Moduł 2: Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 2
- Klient w kryzysie psychicznym
- Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji
- Pomocne techniki i narzędzia
Moduł 3: Dialog, który motywuje i wycisza
- Elementy dialogu motywującego w komunikacji.
- Elementy TSR w komunikacji.
- Zasady komunikacji opartej na empatii.
- Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.
Moduł 4: Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
- Techniki mindfulness
- Techniki typu instant
- Profilaktyka i osobista apteczka antystresowa
Moduł 5: Sesja Q&A:
- Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.
Trener: Marta Kijanko