top of page
Tutoring jako forma wsparcia rozwoju doktorantów
Tutoring jako forma wsparcia rozwoju doktorantów

wt., 12 mar

|

Google Meet

Tutoring jako forma wsparcia rozwoju doktorantów

Cena: 350 zł netto, 430,50 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

12 mar 2024, 09:00 – 13:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

PROGRAM SZKOLENIA 

1. Czym jest tutoring?

     a. Jak zastosować elementy tutoringu we wsparciu rozwoju doktoranta.

     b. Wzmacnianie odpowiedzialności, zaangażowania i motywacji wewnętrznej doktoranta.

     c. Kompetencje i umiejętności promotora stosującego tutoring.

2. BB, X, Y i Z - 4 pokolenia w środowisku akademickim.

     a. Dlaczego czasami trudno jest porozumieć się osobom z różnych pokoleń?

     b. Cechy, wartości i potrzeby pokolenia Z.

     c. Jakie czynniki kształtują doktorantów z pokolenia Z.

     d. Jak efektywnie komunikować się i motywować do rozwoju doktorantów z pokolenia Z?

     e. Jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?

3. Tutoring w praktyce - rozpoznawanie potencjału doktoranta, jego mocnych stron i obszarów do rozwoju.

     a. Pierwsze spotkanie – jakie kwestie warto omówić z doktorantem i jak zbudować efektywną relację będącą podstawą tutoringowego wspieranie rozwoju.

     b. Zadawanie kluczowych pytań – rozwijanie potencjału doktoranta.

     c. 3 narzędzia tutoringowe rozwijające potencjał doktoranta, rozszerzające jego perspektywę oraz zwiększające samodzielne i krytyczne myślenie.

     d. Motywowanie doktoranta - jak prowadzić rozmowę z doktorantem dotyczącą jego potencjału, aby go motywować do dalszego rozwoju?

     e. Wzmacnianie wartości akademickich u doktoranta.

     f. 5 najczęstszych błędów we wspieraniu rozwoju doktorantów.

4. Podsumowanie szkolenia.

     a. 10 złotych zasad stosowania elementów tutoringu w rozwoju doktorantów.

     b. Wyznaczenie punktów zapalnych.

Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności kadry dydaktycznej uczelni w zakresie wykorzystania umiejętności i narzędzi tutoringowych w pracy z doktorantami.

Trener:  Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page